Monday, January 13, 2014

something happen


Assalamualaikum and hey selamat sore. alhamdulillah harini dah selesai semua paper untuk tahun 3 sem 1. takdak apa yang lebih happy dari habis exam dan balik rumah. semua penat lelah selama beberapa bulan ni hopefully berbaloi, semoga dapat keputusan yang baik and mantap. takut jugak aku takmau lah ulang, sebab nak cepat-cepat habis study dah penat sangat nak study. but nanti dah kerja mesti lagi rindu time study ni. Ya Allah. 

apa-apa pun harap semuanya berjalan dengan lancar. hmm kawan aku si kilah tu dah nak habis study. dia lah antara paling aku rapat dekat usm ni. dia dah habis nanti tunggu nak praktikal bulan depan. sedih tak terkata. sekarang tinggal aku dengan nazu jelah. nasib nazu ada. huhu. 

by the way semalam aku dah bagitau dekat MHB apa perasaan aku. sepanjang mingguni aku rasa resah, kini hilang sudah haha. nasib lah dia jenis positive and kalau ada pun mungkin sikit dia rimas dengan aku. yelah dia dah tahu perasaan aku, so next time, i will behave. kecewa tu ada lah but still kena move on. plus aku pun dah dapat agak jawapan dari dia sebab tu aku cool ja. takdelah meroyan but malu jelah kikiki apa-apa pun we still be friend, tu pun aku kira syukur lah. so lepas ni nad tunggu jelah jodoh ang tu na, just tunggu lambat dengan cepat ja. sabar jelah.. :) tak sabar nak habis belajar je ni pastu kerja pastu berjalan-jalan hehe inshaAllah. 

xoxo nadiaoth

No comments:

Post a Comment