Thursday, January 9, 2014

Beyonce

Assalamualaikum and hey! entry kali ni aku nak sembang pasai retis sat, retis ni aku taklah kelab kipas-susah-mati (die hard fan) dia pun tapi just minat dia perform live. sebab apa? suara dia sejibik macam yang ori.tak lari sangat lah semput pun kurang.  retis yang aku maksud kan tu BEYONCE uolls. 

time aku mentelaah aku suka dengar lagu, baru ada feel nak telan semua ilmu kan. then aku bukak youtube and dengar lagu end of time, sebelum-sebelum ni memang lah aku layan lagu dia but tak sama dengan lagu 'end of time'. entah kenapa? asyik aku ulang ja lagu tu dalam sehari boleh kata berpuluh kali lah kot. haha habis ulang habis ulang, mau tak berpuluh kali. mungkin lagi satu dengan rentak lagu dia kot yang membuatkan aku suka. kalau tak caya, cer dengar sikit. eh! kat blog aku ni pun hampa boleh dengar kot2 tengah main apa. :) 





okay lah dah lagha dah aku ni, esok ada exam lagi ni. saja nak hilangkan tension jap. tadi petang baru lepas exam so esok ada dua payper nak kena ngadap. so apa lagi, get ur A** and study nadia :) hee bye uolls 

xoxo NadiaOth

No comments:

Post a Comment