Wednesday, October 17, 2012

Chapter 2: pEnanG iSland

okay continued entry yang travelogue yang lepas, destinasi seterusnya kitorang lepak-lepak at Botanikal Garden. tempat yang suatu ketika dulu, mengukir banyak kenangan aku bersama keluarga aku. sebelum pindah ke Kepala Batas, time stay at Bayan Baru lagi, Ayah selalu bawa kami anak-beranak pergi ke sana untuk spent time kononnya beriadah di waktu petang ^^ tapi sekarang memang taklah, semua dah besar and lagipun dah pindahkan jauhlah nak pergi ke sana pun. okay sekian lama tak pergi, hari tu aku bawa member-member aku pergi, memang ada perubahan kat area entry tu. makin cantik and tertarik.






DiDi Idayu

Aqilah

hye! its Me =)

Nazurah 


ber-yoga ke?? ^^







kitaorang just lepak2 kat luar je . almaklumlah banyak sangat nyet-nyet dengan kitorang pun makan aiskrim plak memang kena hambat lah kalau kami masuk dalam. rugilah tak dapat bawak member aku berjalan dalam sana. tapi aku janji ngn diorang lain kali aku bawa diorang ^^ jam time tu dah nak dekat pukul 7, nak maghrib dah so, kami pun berangkat pulang tapiiii...bukan pulang ke USM lagi, hehe banyak tempat yang kami berjalan lagi...okay destinasi seterusnya akan continue lagi, nak pergi kelas dah ni malam sat ni aku sambung na .. ^^ to be continue.... (macam drama pulak) 

No comments:

Post a Comment