Monday, October 15, 2012

Cerpen

Assalamualaikum and hye there
korang tahu tak tentang buku KELABU yang hot.........sangat tu
yang sampai sekarang aku tak dapat beli lagi
geram betul aku
buku tu macam pisang goreng panassss
popular takda, pergi Borders pun takda, pergi MPH pun takda
tension betul aku grr =..=*
orang lain dah khatam tentang buku KELABU tu 
aku yang baru merangkak mencari-cari buku tu
harap satu hari nanti aku dapat jugak beli buku tu

okay Sabtu yang lepas aku dah beli sebuah buku yang bertajuk 
CERPEN dari penulis yang sama dari buku KELABU
iaitu Nadia Khan

 

inilah Nadia Khan with her's book CERPEN

okay aku tak khatam lagi buku ni tapi aku dah habis baca 
dalam 4 cerpen mungkin
daripada apa yang aku baca ayat-ayat yang digunakan oleh penulis taklah berat sangat
senang nak faham, maksud aku ayat dia tak berbunga-bunga macam novel cintan2 yang lain
aku kan jenis seorang yang simple 
so aku nak baca sesuatu buku tu pun kena simple 
takdalah berat kepala aku nak pikir sangat ^_^
kalau siapa yang baca cerpen2 ni pun tak bosan 
enjoy je baca cerpen ni
trust me people =)

secara tak langsung aku dah mula minat karya penulisan dari 
Nadia Khan ni sebabnya ayat dia memang straight and simple
sebab lain mungkin nama dia sama dengan aku kot 
Nadia = Nadia haha perasan betoi
anyway and anyhow grab your one 
dapatkan buku ini dipasaran sekarang kalau tak korang akan menyesal
tengok macam aku menyesal tak dapat beli buku KELABU lagi 
hukhukhuk T_T


bermusim kutinggalkan pelabuhan,
layari hidup sendirian,
kembali kumencari fajar suci, 
mengisi sepi hati ini 

NADIAOTHMAN

No comments:

Post a Comment