Thursday, May 9, 2013

hari ibu datang lagi !

sambil menaip dan time ni jugaklah aku duk ngap2 makan burger
jam dekat lappy menunjukkan sekarang dah pukul 11.10 malam
dan hari ini masih lagi bertarikh 9 May 2013

aku just nak ingat moment ni bila aku baca balik entry ni nanti
why? sebab entry ni special ...
its about MOTHER'S DAY
it is important right? 
haha apalah yang aku merepek ni, lantak blog aku :)
Jangan marah naa..


every year, aku n adik2 aku akan wish untuk ibu kami yang tersayang
tak pernah lupa (aku lah yang tolong ingatkan pfft)
kalau tahun tu tak dapat bagi hadiah ucapan tetap ada.
degan cara ni sajalah yang dapat kami balas
mungkin akan datang kami balas cara lain (yang lebih special mungkin) :)
..inshaAllah..


p/s: for my mom...
Nadia ucapkan SELAMAT HARI IBU
terima kasih sebab menjadi ibu yang penyayang, prihatin, tegas, cool, sporting, good listener
you are the best mom in the world!!
tak ada siapa yang dapat ganti tempat ibu 
Maafkan nadia kalau Nadia tak cukup membahagiakan ibu lagi, mungkin satu hari nanti
dan nadia janji (inshaAllah) nadia akan akan jadi anak yang solehah untuk ayah dan ibu
nadia tak pernah sebut perkataan ni depan2 tapi dalam hati nadia sentiasa sebut

" I LOVE YOU, IBU !"



Love this picture. it make me smile ^^
xoxo: NadiaOthman

No comments:

Post a Comment