Tuesday, December 18, 2012

kau tahu tak....

kau tahu tak....
kau lah sahabat aku walaupun masa susah dan senang..
bila aku sakit kau ada untuk jaga aku..
bila aku sedih kau cuba hiburkan aku..
bila aku bosan kau jugak menceriakan hari aku..
bila aku "moody" kau faham situasi aku

kau tahu tak..
aku rindu gila waktu kita bersama..
aku rindu nak lepak dengan kau..
aku rindu kau berkongsi cerita dengan aku..
aku rindu nak dengar celoteh kau..
aku rindu nak gelak tawa kau...
aku betul-betul rindu kau sahabat..

kau tahu tak...
sepanjang kita kawan kita tak pernah gaduh..
cuma aku tahu kadang-kadang kita berselisih faham
tapi kita tak pernah gaduh teruk..
kita akan berbaik tak sampai berapa minit pun kan..? :) itulah kau dan aku..
dan aku harap kau dan aku takkan bergaduh dan bermasam muka



sebodoh mana pun aku kau tetap kawan dengan aku
sehodoh mana pun aku kau tetap berkawan dengan aku
susah mana pun aku kau tetap kawan dengan aku

orang takkan faham situasi aku sekarang, memang nampak ceria dan cool tapi hati ni kosong ..............

xoxo NADIAOTHMAN




No comments:

Post a Comment