Monday, December 31, 2012

2013 are coming!

malam ni sambut kat mana?
malam ni sambut dengan siapa?
kat Queensbay ka kat padang kota ka?
bla..bla...bla..bla...

macam-macam status aku duk baca kat Fb. 
tahulah boleh sambut and huntungla korang, 
aku? sambut kat mana? jangan ditanyalah ...
of course sambut dekat dalam bilik ja, 
best kan!!!! =..= (sigh)
bukan apa, first transport takdak, lagipun final exam nak dekat dah.
terpuruk jelah dekat dalam USM ni..tetbaik kan.. :')

by the way, how about ur past resolutions? have it done or not?
as for me, alhamdulillah ada yang tercapai and ada yang tak tercapai, 
insha Allah akan aku bawak ke tahun hadapan :) 

aku doakan yang baik-baik untuk ibu dan ayah aku, adik-adik aku, kawan-kawan aku (termasuk yang membaca ni), for my teachers (since tadika untill now) and for those who knows me..
have a great year and have a happy life ..!! smile always :)



xoxo NADIAOTHMAN

No comments:

Post a Comment