Tuesday, November 13, 2012

I met her :)

assalamualaikum and hye.. 
last saturday, I'd just met Yuna Zarai ^^ 
yeah she had came to Penang for Yuna Homecoming Concert. 
konsert memang awesome! 
konsert Yuna start 6.00, hujan pulak time tu 
redha jelah and ramai yang beli baju hujan kat SunShine 
kami pun dengan lari-lari anak untuk mengejar beli baju hujan tu takut habis pulak ^^






first time aku pi konsert and pengalaman yang menarik lah buat aku =)
(Yuna punya fasal kan)
kitaorang masuk pukul 6.30ptg tunggu selama 3 jam nak tunggu Yuna keluar
tapi sementara Yuna nak keluar ada band yang entertainted kitaorang dulu 
that is KYOTO PROTOCOL







 tak berapa nampak pulak :)

and after their show, next artis adalah DIANDRA ARJUNAIDI



next few hours, barulah Yuna keluar
hehe excited giler masa dia keluar tu =)






  
sorry gambar takde syot yang cantik pun.. :) 
performance by AG COCO sekali ^^v
he's so cute 



totally konsert yang memang aku takkan lupakan 
memang aku puas hati walaupun berdiri berapa jam and berdiri dalam hujan :)










selepas selesai konsert ada pengumuman 
 sesiapa yang ada pass backstage boleh tunggu disebelah 
and i got it one 
memang excited aku nak jumpa dia :)
dapat sembang ngan Yuna and she's so sweet ^^v
love her !


xoxo: NADIAOTHMAN

No comments:

Post a Comment