Friday, April 22, 2016

Rezeki Allah

Alhamdulillah harini pergi Interview then kat situ jugak dapat jawapan dia, Alhamdulillah aku dapat kerja tu. 
Baru-baru ni aku berhenti kerja, sebabnya tak puas hati dengan benefit yang company aku bagi tu. and hari ni aku pergilah interview. 

Aku sangat bersyukur sebab rezeki Allah bagi tak putus putus. Yakin dengan Allah pasti Allah tolong dan bantu kita. 
Yang penting apa yang kita buat tetapkan dengan niat kerana Allah taala, banyak lagi kekurangan diri ni tapi Allah tetap bantu. Kadang malu dengan Allah tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik. 

Rezeki yang kita dapat tu jangan lokek nak berkongsi, itu yang penting. Harap kita tetap dan terus istiqomah dalam melakukan kebaikan. Dan moga pengakhiran hidup kita berakhir dengan baik. InshaAllah 🌹kita sama sama berdoa okayy ✌🏻️☺️

xoxo NadOthman

No comments:

Post a Comment