Thursday, September 11, 2014

final year student

Am back! happy final year for me, tak sangka aku dah final year. macam nak menangis pun ada. yelah daripada Diploma sekarang dah nak habis Degree. it takes 7 years for me to finish all this burden. but inshaAllah it may worth it. mudah-mudahan ia dapat habis dengan lancar dan dipermudahkan. walaupun dah final year bukan bermaksud hidup hang di kampus ni akan senang lenag. NO! its so wrong, lagi final year lagi banyak kerja untuk diselesaikan. tapi walaupun hidup akan jadi busy dengan macam2 assignment, aku nak hadapi final year ni dengan swag and enjoy gituuu. yelah nanti mana bolehh rasa hidup as student and campus life lagii. Rindu itu pasti akan aku rasa. huwaaaaaa~

lepass ni akan pikir pasai kerja pulak, tak boleh la nak stay-up sampai pukul 4, 5 pagi. tak boleh dah goyang kaki sesuka hati. tak boleh bangun lambat2 dahhh! itulah keja aku kalau kelas start lambat hehe. takpelah apa2 pun aku bersyukur sebab dapat merasai semua ni. Alhamdulillah. caiyok2 for those who final year student as me :D 

No comments:

Post a Comment