Monday, September 9, 2013

birthday ayah !

assalamualaikum
Long time no see. lamanya tak update kat blog aku ni, bersarang berhabuk dah blog aku 
kalau dah cuti mana nak ingat semua benda2 ni.
masuk sem baru teringat nak update, 
anyway last Friday, it was my father's birthday (6/9/****) 
tahun katanya rahsia hehe
sambut tak lah semeriah-meriah alam. 
sekadar ucapan dan hadiah yang tak seberapa harap memadai.
walaupun aku dah wish, aku still nak wish dalam blog ni jugak 

to my beloved father:
Nadia doakan semoga Ayah diberikan sihat tubuh badan,
dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dipertingkatkan Iman,
terima kasih Nadia ucapkan kerana menjadi seorang Ayah yang penyayang, Caring, bertanggungjawab
dan supportive buat kami bertiga.
 takdak sapa yang dapat gantikan tempat Ayah dihati kami. Nadia bersyukur ....

Nway, ni bait lagu dari lirik "Biar" dari Fynn Jamal
memang sesuai dan khas untuk ayah:


apa mampu kau sudikan
ampun maaf ku sujudkan?
bisa tidak kau teruskan
ku sesat kau tunjuk jalan?

apa layak aku bagi?
tak terbalas sampai mati
kau sungguh yang paling tinggi
istanamu syurga nanti

Love NadiaOthman




No comments:

Post a Comment