Monday, March 4, 2013

3/3/2013

Assalamualaikum  and hye uolls 
aku terlampau excited nak update blog aku kali ni
pasaipa aku terlampau excited, sebabnya kawan aku lagi sorang dah bertunang...
hehe saja ja lah nak story mory sikit takpa kan =)

kawan aku tunang hari 3/3/13 
hehe pandai kan budak kecik ni pilih tarikh tunang dia
walaupun tunang tetapi meriah macam ada kenduri kawen, 
kalau time kawen aku tak tahulah macam mana meriah dia =)
yang bertambah excited lagi member2 kolej aku pun turun sekali
(ada yang tak dapat datang gak)
tapi apa2 aku memang happy dapat pergi masa adik tunang
i'm just so happy for her

p/s Adik Niesa: Akk harap ko dapat mendirikan rumahtangga dengan dia dan alam pertunangan ni kata orang banyak onak duri dia, so harap ko dengan Maal dapat tempuh dengan tabah ye =)

cuci-cuci matalah ye :D












miss u guys ! and TAHNIAH Adik Niesa sayang !! 
xoxo :
NADIAOTHMAN

No comments:

Post a Comment